TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ İLÇE BAŞKANLIĞINA MÜRACAAT İÇİN YAPILMASI GEREKENLER
1. İlgili satıcı veya sağlayıcı firmanın merkezine ya da faturayı aldığınız firmaya PTT'den iadeli taahhütlü ihtarname yazınız.
2. Şikâyetinizin ispatı için elinizde yok ise; fatura, tamir servis formlarını vb. belgeleri isteyiniz.
3. Firmanın 20 işgünü yasal cevap verme süresi içinde olumsuz yanıt ya da süre sonuna kadar cevap alınamaması durumunda ikamet adresinizin bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığına bir dilekçe ile müracaat ediniz.
4. Dilekçenizde adresinizi, telefon numaranızı, şikâyetinizin konusunu ve talebinizi yazınız.
5. Dilekçe ekinde, şikâyetinize ilişkin ispat edici belgeleri mutlaka ekleyiniz.
6. Dilekçeniz ekinde ihtarnamenin bir sureti ile iadeli taahhüt kartını bulundurunuz.
7. Evraklarınızı yarım kapak dosya içinde büro görevlimize teslim ediniz.
SATICI VEYA SAĞLAYICIYA GÖNDERİLECEK İHTARNAME ÖRNEKLERİ